Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Is Reway betrouwbaar?
Absoluut! Hier zijn nog drie extra redenen om ons vertrouwen te schenken:
  1. Wij zijn een geregistreerd bedrijf onder KVK-nummer 68691378.
  2. Je bent van harte welkom om ons kantoor in Velsen-Noord te bezoeken.
  3. We zijn gecontroleerd door Webwinkelkeur en hebben honderden reviews ontvangen.

Ik kan het product dat ik wil verkopen niet vinden.

Ontbrekende games:
Bijna alle games zijn beschikbaar op onze website. Als je een game wilt verkopen die niet te vinden is op de website, raden we je aan om eerst de titel te verkorten, bijvoorbeeld: "Dora the Explorer Journey to the Purple Planet". Zoek vervolgens naar "Dora". Het kan voorkomen dat de titel op onze website in het Engels staat in plaats van in het Nederlands.

Als je een game wilt verkopen die niet op onze website te vinden is, kun je altijd contact met ons opnemen door te e-mailen naar klantenservice@reway.nl. Vermeld in deze e-mail de ontbrekende titels. Deze worden dan binnen 24 uur toegevoegd aan onze website.

Ontbrekende consoles / accessoires:
Wij kopen uitsluitend originele accessoires die op de website worden getoond. Heb je toch originele accessoires die ontbreken? Neem dan contact met ons op via klantenservice@reway.nl en geef aan welke accessoires ontbreken.

Kan ik bij jullie ook games, consoles en accessoires kopen?
Zeker weten! We verwijzen je graag naar onze verkoopwebsite, waar we niet alleen gamegerelateerde producten verkopen, maar ook boeken, camera's, lenzen en vele andere elektronische producten.

Je kunt onze website hier bezoeken: https://www.reway.nl/

Moet ik de verzendkosten zelf betalen?
Ja, de verzendkosten zijn voor eigen rekening. We raden aan om je zending met track en trace te versturen. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld gebruikmaken van PostNL, DHL of DPD.

Kan ik mijn verkooporder ook zelf langsbrengen?
Ja, dat kan zeker! Het is echter belangrijk dat je eerst je verkooporder via de website afrondt. Vervolgens kun je het pakket tijdens onze openingstijden afgeven op Lijndenweg 30L in Velsen-Noord.

Wat als een product in mijn verkooporder niet goed wordt gekeurd?

Als één of meerdere producten niet worden goedgekeurd omdat ze bijvoorbeeld niet werken, incompleet zijn of in een andere staat verkeren dan aangegeven bij de verkooporder, ontvang je van ons een e-mail met de prijsveranderingen. Je moet deze wijzigingen goedkeuren door te reageren op de e-mail met "AKKOORD (Ordernummer)". Als je niet akkoord gaat, kun je reageren met "NIET AKKOORD (Ordernummer)". In dat geval zullen we kijken naar een passende oplossing, zoals het terugsturen van een gedeelte of de volledige verkooporder.


Hoe verstuur ik mijn pakket?
Het is heel eenvoudig. Zorg ervoor dat je het pakket stevig verpakt, zodat de inhoud onderweg geen schade kan oplopen. Voeg een briefje toe met daarop je naam, achternaam en het ordernummer. Breng vervolgens het pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt en koop daar een verzendlabel.

Verkoopproces

Hoe zoek ik artikelen?

Voer eenvoudig de naam van uw gebruikte gameconsole, videogame of game accessoires in de zoekbalk of navigeer via onze zoekfuncties via de navigatie.

Hoe voeg ik artikelen toe aan mijn verkooplijst?

Ga naar de producten die je wilt verkopen en klik dan op ''Toevoegen aan verkooplijst''. Voeg zo alle producten die je wilt verkopen los toe aan jouw eigen verkooplijst.

Hoe bevestig ik mijn verkoop?

  1. Klik rechts boven op het winkelwagentje.
  2. Controleer hier jouw verkooplijst.
  3. Klik daarna op "Doorgaan naar verkopen"
  4. Vul het ''Factuuradres'' volledig in inclusief het juiste rekeningnummer.
  5. Klik dan de gewilde verzendmethode aan (langsbrengen of opsturen) *verzendkosten naar ons zijn voor eigen rekening.
  6. Vink ''Door op ‘Verkopen’ te klikken plaats ik een verkoopbestelling en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden.'' aan en klik op ''Verkopen''

Wanneer ontvang ik mijn geld?

Zodra we het pakket hebben ontvangen krijg je hier per mail een bevestiging van. Wij checken binnen 3 werkdagen of alle producten in werkende en verkoopbare staat zijn. Wanneer dit allemaal in orde is betalen we je direct uit en heb je het bedrag de volgende dag op je rekening. 

Geen bevestigingsmail ontvangen?

Je ontvangt binnen 24 uur een bevestigingsmail met hierin de verzendinstructies. Indien je deze niet hebt ontvangen check dan nog je spamfolder. Staat ook hier de mail niet tussen? Stuur dan een mail naar klantenservice@reway.nl